Misschien mis ik iets, maar kun je tot een oplossing komen voor een complexe situatie als je maar naar één kant van het verhaal luistert?
Ik twijfel niet aan de veerkracht van het Oekraïense volk, maar de situatie is complex en kent vele lagen.
Het lijdt geen twijfel dat Poetin als een pestkop wordt gezien, maar dat maakt de president van Oekraïne niet standaard een heilige. Het is niet een mijn man is goed versus jouw man is slecht.
Overweeg: De westerse wereld heeft Oekraïne als het armste land van Europa gehouden vanwege de leningen van de Wereldbank die door corrupte politici aan het land zijn gehesen. U kunt de schuld van Oekraïne opzoeken, het is afschuwelijk.
Oekraïne met een zeer goed opgeleide bevolking, rijk aan ingenieurs en technici, met een schat aan hulpbronnen, met een geweldige infrastructuur, een rijke bodem en landbouwpotentieel en toch is het armer dan Bolivia.
Oekraïense nationale middelen zijn virtueel gegeven aan buitenlandse investeerders, verkocht voor een ei en een appel, zoals de lokale bevolking zegt, en dit is ook gemakkelijk te verifiëren. De gruwelijk wrede intensieve vleesveefokkerij zoals die in de VS wordt beoefend, is nu gebruikelijk in Oekraïne. Het meeste graan is nu genetisch gemodificeerd in mega-boerderijen, maar er zijn bijna geen traditionele Oekraïense boeren bij betrokken, ze zijn allemaal verdreven, ook gemakkelijk te verifiëren als je dat wilt. De meeste boerderijen behoren tot een groep van ongeveer zes Oekraïense miljardairs die tegenwoordig banden hebben met Monsanto.
De reden voor de armoede is dat de rente op leningen de rijkdom uit de schatkist zuigt en geen inkomen oplevert, aangezien het geld van de lening in de zakken van de elite en de bankiers terechtkwam, en buitenlanders bezitten de meeste landen, vaak via proxy-oligarchen. Zoek het op, het is makkelijk!
Hunter Biden, Paul Pelosi Jr - Kerry's zoon en een reeks nakomelingen van Amerikaanse politici hebben bestuursfuncties bij Oekraïense banken, energiebedrijven, biolabs enz. Zoek het op!
Oekraïne heeft bijna een miljard dollar gedoneerd aan de Clinton Foundation en niemand trekt dit in twijfel. Zoek het op.
Zelfs vandaag de dag koopt de Oekraïense oligarchie de infantiele 'kunst' die Hunter Biden maakt en betaalt honderdduizenden dollars in ruil voor gunsten van papa. Je kunt zijn kunst zien op Google, ik denk dat de schilderijen van Coco de chimpansee beter zijn.
Heb je je afgevraagd waarom de armoede?
Welnu, overal zijn arme mensen kwetsbaar, dus worden mooie Oekraïense vrouwen gedwongen en als prostituees over de hele wereld afgevoerd, waar ze door de georganiseerde maffia in de val worden gelokt als seksslavinnen en tot aan hun ogen gedrogeerd worden gehouden, zodat ze nooit kunnen ontsnappen. Dit is ook te verifiëren, ze staan bekend als Russische prostituees, dat zijn ze niet, ze zijn Oekraïens.
Oekraïne is de grootste leverancier van kinderprostituees voor de elite - nog niet aantoonbaar, maar ik hoop dat het bewijs boven water komt.
Kiev is ook het centrum voor het witwassen van geld voor drugsdealers, wapensmokkelaars en prostitutiekringen via Oekraïense banken, waarvan sommige met Amerikaanse directeuren. Dit alles gebeurt onder toezicht van Zelensky, en wiens persoonlijke vermogen sinds zijn aantreden tot meer dan 1 miljard dollar is gestegen. Google er maar eens op, zo eenvoudig is het! Ja, Poetin is rijker en net zo corrupt.
De VS heeft 25 farmaceutische biolaboratoria in Oekraïne, waar wanhopige mensen zich zonder toevlucht laten injecteren met experimentele medicijnen. Laten we het maar niet hebben over de orgaanroof. Of de biowapens, die niet langer als propaganda kunnen worden afgedaan zoals een paar dagen geleden door Victoria Newland in het congres werd toegegeven, en er is paniek die de MSM wanhopig probeert te negeren, net als een bepaalde laptop.
Het grootste deel van Europa profiteert van arme Oekraïense arbeiders die werken voor slavenloon zodat ze niet verhongeren, wie huilt er krokodillentranen voor hen? Ze hebben geen rechten.
De democratisch gekozen Oekraïense regering werd afgezet door de CIA en ze brachten Poroshenko aan de macht, de rijkste oligarch van Oekraïne. Oh en Zelensky liet de oppositieleiders onlangs gevangen zetten.
De ondertekende overeenkomst van Minsk werd nooit nagekomen. Rusland wil geen vijandige raketten voor de deur, net zoals Kennedy geen Sovjetraketten in Cuba wilde.
De 14.000 inwoners van Donetsk gedood door het Oekraïense leger. De bombardementen op het strand van kinderen door Oekraïense troepen, er is een gedenkteken voor de 100+ kinderdoden toen Russisch sprekende kinderen op een nationale feestdag waren. Niets verschijnt in de media, ook niemand huilt om hen.
Mijn diepe gevoelens gaan uit naar het lijdende en dappere Oekraïense volk dat net als in het ongewisse is over wat er gebeurt, maar iedereen die de huidige Oekraïense regering steunt, is blind voor het feit dat ze de echte duisteren kunnen steunen. Waarom steunt iemand dit regime zonder vragen te stellen?
Deze oorlog is een grote winst voor de wapenfabrikanten die hun handen van vreugde wrijven terwijl ze uw belastinggeld gebruiken voor speerwerpraketten in plaats van verpleegkundigenlonen. Oh ja, iemand betaalt ervoor!
Dit zijn de gemakkelijkst te bewijzen feiten, er is veel meer en erger te zeggen, en misschien zullen er ooit een paar worden onthuld.
Poetin is geen heilige, en ik betwijfel ten zeerste dat hij dit puur doet om de Oekraïners te bevrijden van de grote Amerikaanse bedrijven, maar eerlijk gezegd hoop ik dat hij alle kliek van het kwaad eruit schopt, en hopelijk de lang lijdende Oekraïners krijgen een regering die ze verdienen. Dus wijs gegevens die niet in uw favoriete verhaal passen niet zomaar af als nep, maar moedig anderen aan om zelf te leren denken, hun eigen onderzoek te doen en hun eigen conclusies te trekken. We hebben mensen nodig om wakker te worden en niet alleen maar te herhalen wat hen is verteld. ?, zelfs als je volledig denkt dat dit propaganda is, hopelijk als je tot hier hebt gelezen, heb ik een zaadje geplant.