file Het westerse narratief, omdat Rusland Donbass opruimt volgens de Minsk overeenkomst.

21 apr 2022 10:57 #1
Dit zond ik naar onze vrt ombudsman, want ze zijn zodanig beschadigd, zij het door Washington zij het door hun gegeerde covid spuit dat ze tegelijk de toespraak tonen waarin Zelenski duidelijk stelt dat Rusland is binnengevallen in ZIJN land (Donbass) terwijl de Minsk akkoorden stellen dat 'delen' in Donbass zelfbestuur moeten krijgen.
Met 'delen' heeft Rusland dat steeds iets te naïef en goedgelovig is een toegeving te veel gedaan, maar er staat duidelijk gespecifieerd dat Donbass de controle moet hebben over haar grenzen met Oekraïne.
Onze regeringen steunen Kiëv bij het schenden van deze regels, zelfs nu bekend is geworden dat het westen de gruwel in Donbass ook al 8 jaar negeerde.
Meer nog, ik denk dat iedereen nu wel duidelijk inziet dat het net Kiëv is dat verantwoordelijk is voor de gruwel.

Kijk, wikipedia wordt gebruikt tot in de scholen waar onze kinderen studeren.
Daar staat duidelijk dat delen in Donbass zelfbestuur moeten krijgen.
U toonde de toespraak van Zelenski waarin hij nogmaals stelt dat ZIJN LAND in Donbass wordt aangevallen door 'de Russen'.
Onze nationale clown (Alexander De Croo) en Nederlands premier Rutte de trut steunen dus openbaar de 8 jarige schending van Minsk II, en de vrt ook.
Moet ik dit nu onthouden uit het journaal van gisteren?
Hier de link en een citaat uit wikipedia:
en.wikiped...k_agreements
Minsk II , die op 12 februari 2015 werd ondertekend. [5] Deze overeenkomst bestond uit een pakket maatregelen, waaronder een staakt-het-vuren, intrekking van zware wapens uit de frontlinie, vrijlating van krijgsgevangenen, grondwetshervormingen in Oekraïne die zelfbestuur verlenen aan bepaalde gebieden van Donbas en de controle over de staatsgrens aan de Oekraïense regering herstellen.

Het narratief van de regering wordt gepropageerd in uw journaal, net als tijdens de repetitie in 2020 met het corona narratief waarbij ook ieder die kritiek had daarop nu nog steeds wordt gecensureerd.
Was dit een generale repetitie voor de criminele activiteiten die u vandaag openbaar aan de dag stelt?
Heeft de nationale omroep de opdracht gekregen van onze regering (in Washington) om de bevolking te conditioneren in de richting van een snel in te stellen dictatuur?

Kan u mij de levering van deze verboden wapenoverdracht die u openlijk steunt rechtvaardigen, en kan u mij terloops even uitleggen waar de miljoenen euro en dollars die zijn ingezameld voor (west) Oekraïne aan besteed worden?
Want daar in Donbass hoor ik vaak via kanalen als youtube, (video's die niet gecensureerd worden door het westen nvdr) dat de humanitaire hulp in het oosten van het land enkel uit Rusland komt.
En in Kiev hebben 'de Russen' nu niet bepaald veel schade aangericht in vergelijking met het oosten van dit land dat straks volledig zal kapot geschoten worden met onze zware westerse wapens die in handen komen van, zoals u zelf zegt in uw journaal gisteren ondeskundige nationalisten die nog moeten opgeleid worden.

Volgens uw berichtgevingen stond er een kolonne russisch materieel die beschoten werd door de Oekraïnse troepen en waarvan Oekraïne ook een deel tanks en pantservoertuigen buit maakten.
Dus gezien het land er enkel overwinningen boekte zie ik niet goed waar onze centen aan besteed worden op dit ogenblik.
Ik kan enkel concluderen dat deze worden aangewend on de schending van de Minsk II akkoorden in stand te houden.

Aan de andere kant;
Steunt de vrt ook dit lanceren van deze ongeleide projectielen (ondeskundig en fout gerichte schoten die ook de burgers in Donbass in gevaar zullen brengen).
Hier maak ik mij enorme zorgen over.

Inloggen

Mods: RonaldGEERTVB

Favorieten

• Geen berichten om weer te geven.

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Partner

Laatste bezoekers

Laatste bezoekers