Deze artsen eisen terugkeer naar normaal omdat ‘lockdown ons immuunsysteem verzwakt’

TEKEN PETITIE: STOP DE LOCKDOWN – ‘Wij worden gedwongen om op ieder overlijdensrapport Covid-19 te schrijven’ – ‘Normaal zet je zieken in quarantaine, niet gezonde mensen’-  ‘Moeten we voor 0,03% sterftekans alles stopzetten?’

 

De lockdowns zoals die in de Westerse wereld zijn ingevoerd zullen niet alleen jarenlange extreem schadelijke gevolgen voor de economie en samenleving hebben, maar zijn bovendien ook nog eens een gevaar voor onze gezondheid. Dat zeggen althans Amerikaanse artsen, waar we twee ‘klokkenluiders’ van aanhalen, maar die gezien de vele berichten voor een groot aantal collega’s spreken. Na corona dreigt de echte volksgezondheidcrisis te volgen, omdat vele honderdduizenden mensen nu niet of nauwelijks zorg krijgen, wat grote gevolgen voor hun gezondheid en leven kan hebben. En dan hebben we het nog maar niet over de ernstige mentale en maatschappelijke gevolgen (depressie, stress, zelfmoord, geweld, misbruik, etc.).

Dr. Daniel Erickson en Dr. Artin Massih hebben bij elkaar 40 jaar ervaring met virussen en luchtweginfecties, en runnen tegenwoordig een private medische spoedhulpkliniek in Bakersfield (Californië). De heren hadden een vooruitziende blik, want toen corona in januari alleen nog maar in China was uitgebroken, bestelden ze al een groot aantal Covid-19 testen. Ze hebben sindsdien duizenden mensen getest, en concludeerden –net als veel andere epidemiologen over de hele wereld- dat Covid-19 al eerder in andere landen arriveerde dan tot nu toe wordt aangenomen, dat al veel meer mensen besmet zijn geweest, en dat het virus veel minder gevaarlijk en dodelijk is dan nu wordt voorgesteld.

Normaal zet je zieken in quarantaine, niet gezonde mensen

Op de vraag of de huidige lockdowns zinvol zijn, is het antwoord een ondubbelzinnig NEE. De medische specialisten vinden dat de economie en samenleving onmiddellijk weer helemaal moeten worden geopend, ook omdat dit veel beter is voor de volksgezondheid. ‘Als je over iemands grondrechten heengaat, kun je maar beter een hele goede reden hebben, en niet enkel een theorie. De data laten zien dat het tijd is om de (blijf thuis) bevelen op te heffen. Wat is dan de reden dat we dit niet doen?’

Hoewel de eerste paniekreacties verklaarbaar waren omdat men nog niet goed wist met wat voor dreiging we te maken hadden, zijn de maatregelen die werden genomen juist het tegenovergestelde van wat normaal altijd zou moeten worden gedaan. ‘Doorgaans zet je de zieken in quarantaine. Als iemand de mazelen heeft, dan plaats je ze in quarantaine. We hebben nog nooit meegemaakt dat gezonde mensen in quarantaine worden gehouden.’

‘Moeten we voor 0,03% sterftekans alles stopzetten?’

Van 280.900 geteste inwoners van Californië bleek 12% positief op corona te testen. ‘We weten nu dat de oorspronkelijke modellen –die miljoenen doden voorspelden- er verschrikkelijk naast zaten. Je hebt in Californië een kans van 0,03% om eraan te sterven. Moeten mensen zich daarvoor thuis opsluiten? Moet de gezondheidszorg daarvoor worden platgelegd? Moeten mensen daarvoor stoppen met werken?’

Net als in de rest van de wereld heeft 96% van de mensen die corona krijgen daar amper last van. ‘Twee maanden geleden wist we dit nog niet, maar naarmate we meer mensen testen, zien we dat het sterftepercentage kleiner en kleiner wordt. Nu blijkt uit de data dat er al miljoenen gevallen zijn, en maar weinig doden.’

De lockdown en social distancing maatregelen zijn echter nog steeds gebaseerd op de oorspronkelijke modellen, die ‘zo inaccuraat zijn, dat ze honderdduizenden doden voorspelden… In (brandhaard) New York testte 39% van de mensen positief… Hoeveel doden zijn er daar? 19.410, op 19 miljoen mensen. Dat is een 0,1% kans om aan Covid-19 te overlijden. Als je daar de diagnose corona krijgt, heb je 92% kans te herstellen.’

Na 4 miljoen mensen getest te hebben blijkt zonneklaar ‘dat Covid-19 te vergelijken is met de griep. In 2017 en 2018 kregen 50 tot 60 miljoen mensen griep… Jaarlijks sterven tussen de 37.000 en 60.000 mensen in Amerika aan griep (inmiddels bijna 55.000 aan corona*). Dan hebben ze het nooit over een pandemie, niet over thuis blijven, niet over het sluiten van bedrijven.’

* Zoals diverse klokkenluiders (waaronder een arts-senator) hebben bevestigd een sterk opgeklopt cijfer, omdat bijna alle sterfgevallen die geen overduidelijke andere oorzaak hebben (ongeluk, zelfmoord, moord) automatisch aan corona worden toegeschreven. Hetzelfde gebeurt in Europa (zie ook eerdere artikelen).

Bijkomende gevolgen (kindermisbruik, geweld, zelfmoorden) veel schadelijker

Erickson en Massih wijzen op de bijkomende gevolgen van de sociale isolatie die het gevolg is van de lockdown. ‘We zien hoe kindermisbruik ernstig toeneemt. We kunnen het hier over een veelvoud aan gevallen hebben waarin kinderen door boze of dronken ouders worden mishandeld, omdat die thuis zitten en geen inkomen meer hebben. Ook partners die elkaar mishandelen, we zien hier mensen met blauwe ogen en snijwonden in hun gezicht binnenkomen.’

‘Alcoholisme, angst, depressie, zelfmoord. Er is een piek aan zelfmoorden. Onderwijs ligt stil. De economie is ingestort. De hele medische wereld lijdt schade, want ons personeel is er niet… Wij hebben klinieken van San Fresno tot San Diego, en al deze gevallen nemen fors toe. Dit zijn zaken die niet slechts tijdelijk zijn, maar grote gevolgen hebben voor hun hele leven.’

‘Thuis opsluiten = immuunsysteem verzwakken’

‘Mensen moeten begrijpen dat ons immuunsysteem wordt opgebouwd door blootstelling aan virussen en bacteriën. Jonge kinderen kruipen over de grond en stoppen dingen in hun mond, en krijgen het zo binnen. Zo vormen ze een systeem met antilichamen. Je stopt een klein kind niet in een met plastic afgesloten kamer. Daar krijgt het geen gezond immuunsysteem van.’

‘Dit is de basis van immunologie en microbiologie. Dit weten we al jaren. Als je nu zegt dat mensen hun hele huis moeten desinfecteren, een masker moeten dragen en niet naar buiten mogen, wat doet dat dan met hun immuunsysteem? Dat is gewend aan aanrakingen, aan bacteriën, aan virussen. Je thuis opsluiten verlaagt daarom je immuunsysteem. Als we straks dan allemaal met die lagere immuniteit weer naar buiten gaan en weer virussen en bacteriën gaan uitwisselen, wat denk je dan dat er gebeurt? Ziekten zullen toenemen, en dat terwijl veel artsen en verplegers met verlof zijn gestuurd. Deze combinatie wil je niet hebben als je weer een gezonde samenleving wilt opzetten. Het slaat nergens op.’

 ‘Waarom doen we dan zoiets, terwijl dit in de hele geschiedenis nog nooit eerder is gedaan? Aanvankelijk was de reactie goed… maar nu blijken de theorieën en modellen over de verspreiding van dit virus heel anders te zijn dan de realiteit.’

Handschoenen, mondkapjes, voorwerpen, deurknoppen – het virus zit overal op. ‘Wij dragen geen gezichtsmaskers. Waarom niet? Wij begrijpen hoe microbiologie werkt, hoe immunologie werkt. Wij willen een sterk immuunsysteem. Ik wil me niet in mijn huis opsluiten, een zwak immuunsysteem krijgen, en dan ziek worden als ik weer naar buiten ga.’

‘Gedwongen om Covid-19 op overlijdensrapporten te zetten’

‘Als iemand nu sterft, kijken ze niet naar hoge bloeddruk, diabetes, of een beroerte. Nee, ze zeggen dat ze aan Covid-19 zijn gestorven. Wij zijn naar honderden autopsies geweest. Dan heb je het niet over maar één doodsoorzaak, maar meerdere. Covid was daar een van, maar niet de oorzaak dat ze stierven. Maar als ik nu een overlijdensrapport opmaak, wordt ik gedwongen om Covid-19 erbij te schrijven.’

‘Waarom moeten wij dat doen? Misschien wel om de aantallen op te voeren, en het erger te doen lijken dan het is? Wij moeten nu intern Covid aan de diagnose lijsten toevoegen, terwijl wij denken dat het niets met de echte oorzaken van overlijden te maken heeft. Mensen stierven niet door corona, maar (bijvoorbeeld) omdat ze 25 jaar lang hadden gerookt.’

Groepsimmuniteit nodig; lockdown zal veel nieuwe zieken veroorzaken’

‘We kunnen op twee manieren van dit virus afkomen: of het brandt vanzelf op, of we bereiken groepsimmuniteit. Honderden jaren lang hebben we vertrouwd op groepsimmuniteit. Virussen doden mensen, punt. Mensen gaan dood aan griep, gaan dood aan Covid. Maar de rest van ons ontwikkelt groepsimmuniteit. Over de hele wereld heeft de overweldigende meerderheid van 95% besmette mensen dit virus verslagen. Wil je nu wel of geen opgebouwd immuunsysteem? Virussen en bacteriën zijn daar de bouwstenen van (ook de goede, die ons beschermen tegen de slechte).’

‘Als we weer opstarten, garandeer ik u dat we een gigantische hoeveelheid zieken krijgen, omdat hun immuunsystemen zijn verzwakt. Dat is niets anders dan basis immunologie. Moeten we ons nog steeds thuis opsluiten? Ons antwoord is een hartgrondig NEE. Moeten we het krijgen, moeten we mensen testen, en weer aan het werk gaan? Ja! De bijkomende gevolgen –kindermisbruik, alcoholisme, verlies van inkomen- zijn naar onze mening veel schadelijker voor de samenleving dan dit virus, waarvan nu bewezen is dat het vergelijkbaar is met een seizoensgriep.’

‘Economische lockdown mag nooit meer herhaald worden’

De artsen pleiten tevens voor maatregelen die ervoor zorgen dat een economische lockdown zoals nu NOOIT meer kan plaatsvinden. ‘Want je moet de zieken in quarantaine zetten, niet de gezonde mensen… Een van de belangrijkste zaken is dat onze ziekenhuizen weer open gaan. De met verlof gestuurde artsen en verplegers moeten weer terugkeren, want zodra we de maatregelen opheffen, gaan we ze hard nodig hebben.’

‘Alle data laten zien dat het tijd is om de maatregelen op te heffen. Ik zou langzaam beginnen met het openen van de scholen.’ Daarna kunnen stapsgewijze cafés, restaurants, winkels en sportwedstrijden volgen.

‘Behandel dit als gewone griep’

‘Uiteindelijk zullen we dit als een griep behandelen. Covid slaat meer op je luchtwegen, dus als je hoest of kortademig bent, blijf je thuis. Je hoeft je niet te laten testen, want ook als hier mensen met griep komen, testen wij ze vaak niet. Dan zeggen we: ‘je hebt griep, hier heb je medicijnen.’ En nu: ‘je hebt Covid, ga naar huis, en laat het vanzelf overgaan. Heb je geen symptomen meer, dan kun je weer aan het werk’.’

Je kunt niet de hele wereldbevolking testen, noch de economie twee jaar op slot zetten totdat er een vaccin beschikbaar is. ‘Dat is onrealistisch. Daarmee veroorzaak je de financiële ondergang, mishandelingen, zelfmoorden, verkrachtingen, geweld. En wat krijg je ervoor terug? Dat je nog steeds heel veel besmettingen zult missen. Dus moeten we dit als de griep behandelen… en uiteindelijk zal het muteren, en steeds minder kwaadaardig worden.’

‘Mondkapjes en handschoenen voor gezonde mensen onnodig’

‘We hebben geen dubbelblinde klinisch gecontroleerde testen nodig om mij te vertellen dat je je niet thuis moet opsluiten. Dit is schoolniveau microbiologie… Als u gezond bent, geen ernstige onderliggende aandoeningen en geen verzwakt immuunsysteem hebt, en u bent niet bejaard, dan moet u gewoon zonder mondkapjes en handschoenen naar buiten kunnen. Hoort u wel tot die groep, dan moet u of thuis blijven, of wel die dingen gebruiken. Maar niet iedereen, want mondkapjes en handschoenen verminderen de bacteriële flora en virussen die wel uw vrienden zijn, en die u helpen u tegen andere ziekten te beschermen.’

TEKEN DEZE PETITIE TEGEN LOCKDOWN

Aangezien inmiddels alle data, feiten en ontwikkelingen dus TEGEN de lockdown pleiten, is er een Nederlandse petitie opgestart om deze zo snel mogelijk op te heffen:

‘De anderhalvemetersamenleving leidt tot faillissementen, depressies, zelfmoorden, eenzaamheid, gezondheidsklachten.

Stop het nieuwe normaal van Rutte, bescherm de zwakkeren, maar sluit geen gezonde mensen op.

Stop de lockdown onmiddellijk!’ (2)


Verbannen video (Vidban)Verbannen video

Deze video is verwijderd van de Youtube / Facebook!
Wij proberen video's zoveel mogelijk te herplaatsen.
Meld via dit formulier verwijderde video's!


Nieuwe upload:

 

Xander

(1) The American Institute for Economic Research via Zero Hedge
(2) Petities.nl

Xander

© Xandernieuws

 

Reacties 42

dogg op dinsdag 28 april 2020 01:49

Ze luisteren toch niet. Plan is al helemaal klaar

Ze luisteren toch niet. Plan is al helemaal klaar
Gast - Wietske op dinsdag 28 april 2020 17:06

Zeer bedankt voor dit artikel! Als postbode ben ik 3 uur per dag buiten aan het werk, mag ook 5 uur, ik heb dat helemaal zelf in de hand, ik voel me gezegend in deze tijd. Met alle anderen die buiten zijn denk ik dat wij een grote bijdrage leveren aan groepsimmuniteit :-)

Zeer bedankt voor dit artikel! Als postbode ben ik 3 uur per dag buiten aan het werk, mag ook 5 uur, ik heb dat helemaal zelf in de hand, ik voel me gezegend in deze tijd. Met alle anderen die buiten zijn denk ik dat wij een grote bijdrage leveren aan groepsimmuniteit :-)
Gast - Jan op dinsdag 05 mei 2020 18:20

Voor mij hetzelfde verhaal wietske heerlijk om buiten te zijn met de post

Voor mij hetzelfde verhaal wietske heerlijk om buiten te zijn met de post
Gast - Alpha op dinsdag 05 mei 2020 22:34

Ik ook ik haal afval op in de buitenlucht. Wordt 100% blootgesteld aan mondkapjes, handschoenen en zakdoekjes die mensen dragen. Heb zero bescherming in ben nog steeds in prima gezondheid. Ik bid dan ook elkedag voor de Wapenrusting van God.

Ik ook ik haal afval op in de buitenlucht. Wordt 100% blootgesteld aan mondkapjes, handschoenen en zakdoekjes die mensen dragen. Heb zero bescherming in ben nog steeds in prima gezondheid. Ik bid dan ook elkedag voor de Wapenrusting van God.
Gast - tom op woensdag 29 april 2020 01:06

Video's alweer verbannen

Video's alweer verbannen
De Theorist op donderdag 24 december 2020 19:07

Nieuwe geupload

Nieuwe geupload :)
Gast - Magda op vrijdag 01 mei 2020 15:18

Succes

Gast - Wil op vrijdag 01 mei 2020 23:53

Ik heb het stuk gelezen en ik vind dat er wel een kern van waarheid in zit. Natuurlijk moet je voorzichtig zijn als je kwetsbaar ben vanwege een onderliggende ziekte of dat je wat ouder bent. Maar ik ben het er wel mee eens dat het niet goed is om nu gezonde mensen op te sluiten in hun huis en alles plat te leggen. Om toch naast het boodschappen doen enigszins buiten te komen ga ik nu vaak een stukje wandelen. Dat mag tenminste nog.

Ik heb het stuk gelezen en ik vind dat er wel een kern van waarheid in zit. Natuurlijk moet je voorzichtig zijn als je kwetsbaar ben vanwege een onderliggende ziekte of dat je wat ouder bent. Maar ik ben het er wel mee eens dat het niet goed is om nu gezonde mensen op te sluiten in hun huis en alles plat te leggen. Om toch naast het boodschappen doen enigszins buiten te komen ga ik nu vaak een stukje wandelen. Dat mag tenminste nog.
Gast - Gary op zaterdag 02 mei 2020 08:23

Vertel het die jonge gasten die op wintersport waren. Massagraven in de VS. Honderden verplegers en doktoren die het loodje gelegd hebben . . .Een liegende clown als president die staat te raaskallen . . . En deze, volgens mij, zakkenvullende kwakzalvers. Zorg eerst voor een vaccin. Dat is ook de beste verdediging tegen de griep.

Vertel het die jonge gasten die op wintersport waren. Massagraven in de VS. Honderden verplegers en doktoren die het loodje gelegd hebben . . .Een liegende clown als president die staat te raaskallen . . . En deze, volgens mij, zakkenvullende kwakzalvers. Zorg eerst voor een vaccin. Dat is ook de beste verdediging tegen de griep.
ItsReal op zaterdag 02 mei 2020 09:46

Je vertrouwt blindelings op het vaccin. Waarom moet de griepprik jaarlijks herhaald worden?

Je vertrouwt blindelings op het vaccin. Waarom moet de griepprik jaarlijks herhaald worden?
Gast - B op zaterdag 02 mei 2020 21:20

En wij hebben Pinokkio!

En wij hebben Pinokkio!
Gast - Cor op zondag 03 mei 2020 08:12

Die foto van dat "massagraf" had niks met corona te maken, dat waren dak en thuislozen (zonder indentiteit) die daar begraven werden.
Je vergeet even dat NewYork ruim 9 miljoen inwoners heeft en vele dak en thuislozen telt!

Die honderden artsen en verplegers die er aan sterven is ook nep nieuws en zwaar overtrokken.

Deze artsen hebben er totaal geen belang bij dat ze hierover liegen, sterker nog, ze zullen minder verdienen!

Fauci heeft alle belangen bij deze angstpolitiek, want die heeft belangen bij een vaccin. Net zoals zijn monsanto vriendje Kill Bill.

Het stinkt aan alle kanten!

Die foto van dat "massagraf" had niks met corona te maken, dat waren dak en thuislozen (zonder indentiteit) die daar begraven werden. Je vergeet even dat NewYork ruim 9 miljoen inwoners heeft en vele dak en thuislozen telt! Die honderden artsen en verplegers die er aan sterven is ook nep nieuws en zwaar overtrokken. Deze artsen hebben er totaal geen belang bij dat ze hierover liegen, sterker nog, ze zullen minder verdienen! Fauci heeft alle belangen bij deze angstpolitiek, want die heeft belangen bij een vaccin. Net zoals zijn monsanto vriendje Kill Bill. Het stinkt aan alle kanten!
Gast - Vlrdngr op zondag 03 mei 2020 13:14

De propaganda heeft bij jou in elk geval prima gewerkt.
HIV is intussen meer dan 30 jaar bekend, en ook al een flink aantal jaren uitgeplozen. Toch is er nog steeds geen preventief vaccin voor. Voor het geval het niet helemaal duidelijk is: de "V" staat voor"virus". Voor virussen IS GEEN WERKENDE VACCINATIE MOGELIJK omdat virussen vrij snel muteren. Dit is ook de reden dat de influenza (ook een virus) prik volkomen zinloos is.
Met wat voor prik ze straks ook gaan komen, de enige werkingen gaan zijn: a - de rijken der aarde worden nog veel rijker, b - de schapen laten vrijwillig onbekend gif in hun lijf spuiten, c - het zal worden gebruikt als onderdrukkingsmiddel. Het wordt waarschijnlijk niet verplicht, maar als je geen vaccinatie hebt gekregen dan mag je niet meer vliegen, mag je geen boodschappen meer doen, mag je niet meer openbare ruimtes in, enzovoorts...

De propaganda heeft bij jou in elk geval prima gewerkt. HIV is intussen meer dan 30 jaar bekend, en ook al een flink aantal jaren uitgeplozen. Toch is er nog steeds geen preventief vaccin voor. Voor het geval het niet helemaal duidelijk is: de "V" staat voor"virus". Voor virussen IS GEEN WERKENDE VACCINATIE MOGELIJK omdat virussen vrij snel muteren. Dit is ook de reden dat de influenza (ook een virus) prik volkomen zinloos is. Met wat voor prik ze straks ook gaan komen, de enige werkingen gaan zijn: a - de rijken der aarde worden nog veel rijker, b - de schapen laten vrijwillig onbekend gif in hun lijf spuiten, c - het zal worden gebruikt als onderdrukkingsmiddel. Het wordt waarschijnlijk niet verplicht, maar als je geen vaccinatie hebt gekregen dan mag je niet meer vliegen, mag je geen boodschappen meer doen, mag je niet meer openbare ruimtes in, enzovoorts...
Gast - Jo (website) op zondag 03 mei 2020 18:00

jobuck43@gmail.com

jobuck43@gmail.com
Gast - Annemie op zondag 03 mei 2020 19:53

Helemaal akkoord !

Helemaal akkoord !
Gast - Jan Willem op maandag 04 mei 2020 12:59

Hoezo, de mazelen is ook een virus toch? Zonder de dktp prik hadden we denk ik toch nogal meer slachtoffers gehad door de jaren heen. Weer er niet alles van, maar zeggen dat een virus niet bestreden kan worden dmv een inenting lijkt me te kort door de bocht.

Hoezo, de mazelen is ook een virus toch? Zonder de dktp prik hadden we denk ik toch nogal meer slachtoffers gehad door de jaren heen. Weer er niet alles van, maar zeggen dat een virus niet bestreden kan worden dmv een inenting lijkt me te kort door de bocht.:)
Gast - Henk op maandag 04 mei 2020 09:52

Vaccin geven geen immuniteit en zorgen ervoor dat het virus nog sneller muteert. de echte zakkenvullers zijn de superrijken en de liegende FARMACEUTISCHE INDUSTRIE. open je ogen DWAAS.

Vaccin geven geen immuniteit en zorgen ervoor dat het virus nog sneller muteert. de echte zakkenvullers zijn de superrijken en de liegende FARMACEUTISCHE INDUSTRIE. open je ogen DWAAS.
Gast - a op dinsdag 05 mei 2020 07:20

sorry maar geloof je nu echt alles wat de media schrijft? die foto was van een aantal jaar geleden, precies de zelfde alleen een beetje ingezoomd! media maakt je bang en beïnvloed je! laat alles daarvan los en ga gewoon je leven lijden, sluit je op als je dat wil, maar accepteer ook de mensen die weer verder willen met hun leven!

sorry maar geloof je nu echt alles wat de media schrijft? die foto was van een aantal jaar geleden, precies de zelfde alleen een beetje ingezoomd! media maakt je bang en beïnvloed je! laat alles daarvan los en ga gewoon je leven lijden, sluit je op als je dat wil, maar accepteer ook de mensen die weer verder willen met hun leven!
Gast - Corrie op zaterdag 02 mei 2020 17:50

Mee eens.

Mee eens.
Gast - Peeters op zaterdag 02 mei 2020 18:05

Mee eens stop die Lockdown

Mee eens stop die Lockdown
Gast - Francois op zaterdag 02 mei 2020 18:21

Mee eens stop zo snel mogelijk de lockdown!!!

Mee eens stop zo snel mogelijk de lockdown!!!
Gast - VPK op zaterdag 02 mei 2020 22:52

‘Alle data laten zien dat het tijd is om de maatregelen op te heffen. Ik zou langzaam beginnen met het openen van de scholen.’ Daarna kunnen stapsgewijze cafés, restaurants, winkels en sportwedstrijden volgen.’

Deze zin staat in dit artikel.
Wat zijn we in NL aan het doen?
Juist: langzaam de lockdown aan het opheffen.
Dus waarom een petitie??
Hebben jullie dit artikel wel gelezen?

‘Alle data laten zien dat het tijd is om de maatregelen op te heffen. Ik zou langzaam beginnen met het openen van de scholen.’ Daarna kunnen stapsgewijze cafés, restaurants, winkels en sportwedstrijden volgen.’ Deze zin staat in dit artikel. Wat zijn we in NL aan het doen? Juist: langzaam de lockdown aan het opheffen. Dus waarom een petitie?? Hebben jullie dit artikel wel gelezen?
Ellie op zondag 03 mei 2020 10:07

Heb jij het wel gelezen? En de video bekeken?

Dat langzaam opheffen is valse hoop. Maar goed, als je dat al niet eens inziet.

Heb jij het wel gelezen? En de video bekeken? Dat langzaam opheffen is valse hoop. Maar goed, als je dat al niet eens inziet.
StopNWO op donderdag 24 december 2020 17:51

Gaat lekker met dat opheffen of niet ??

Gaat lekker met dat opheffen of niet ??
Gast - Alex op zaterdag 02 mei 2020 23:09

Wat een slecht stuk zeg!
Lockdown is om de zorg te spreiden over wat langere periode.
Dat wordt op geen enkel moment genoemd in dit artikel.
Uiteraard is binnen blijven ongezond, zijn de economische gevolgen enorm slecht voor de gezondheid.


Wat een slecht stuk zeg! Lockdown is om de zorg te spreiden over wat langere periode. Dat wordt op geen enkel moment genoemd in dit artikel. Uiteraard is binnen blijven ongezond, zijn de economische gevolgen enorm slecht voor de gezondheid.
Gast - Perry op zondag 03 mei 2020 16:50

voor wie interesse heeft sevens om 17 u david icke op london real. Free to view uw haren komen omhoog . Alvast london real gesteund!

voor wie interesse heeft sevens om 17 u david icke op london real. Free to view uw haren komen omhoog . Alvast london real gesteund!
Gast - Thea Meivogel op zondag 03 mei 2020 17:44

Mondkapjes in de zorg waar ze thuishoren en niet in het straatbeeld !!
Gewoon weer gaan leven !!dat is wat nodig is .
De kwetsbaren blijven thuis uit eigen ,,vrije “ wil!

Mondkapjes in de zorg waar ze thuishoren en niet in het straatbeeld !! Gewoon weer gaan leven !!dat is wat nodig is . De kwetsbaren blijven thuis uit eigen ,,vrije “ wil!
Gast - Shalev op zondag 03 mei 2020 18:13

‘ Normaal zet je zieken in quarantaine, niet gezonde mensen’.

Ja dus?
Het gaat in geval van Corona over preventieve quarantaine.
Iets wat vaker wordt gedaan.
Ook bij bijv dieren (denk aan varkenspest).

Als je mensen oproept om een petitie te ondertekenen zorg dan op z’n minst wel dat je goed geïnformeerd bent en juiste informatie verstrekt.
In plaats van verwarring en onrust te zaaien.
Vergelijk COVID-19 met SARS en MERS ipv met griep (influenza).
Dat ‘alle feiten, cijfers en ontwikkelingen tegen lockdown pleiten’ is simpelweg niet waar.
Wellicht is het de mening van de schrijver van deze bar slecht geformuleerde oproep.
Dus mijn oproep zou zijn:
Veeg je kont af met deze petitie.

‘ Normaal zet je zieken in quarantaine, niet gezonde mensen’. Ja dus? Het gaat in geval van Corona over preventieve quarantaine. Iets wat vaker wordt gedaan. Ook bij bijv dieren (denk aan varkenspest). Als je mensen oproept om een petitie te ondertekenen zorg dan op z’n minst wel dat je goed geïnformeerd bent en juiste informatie verstrekt. In plaats van verwarring en onrust te zaaien. Vergelijk COVID-19 met SARS en MERS ipv met griep (influenza). Dat ‘alle feiten, cijfers en ontwikkelingen tegen lockdown pleiten’ is simpelweg niet waar. Wellicht is het de mening van de schrijver van deze bar slecht geformuleerde oproep. Dus mijn oproep zou zijn: Veeg je kont af met deze petitie.
Gast - A,Arends op zondag 03 mei 2020 22:38

Stop de lockdown

Stop de lockdown
Gast - Jacintha Kuin op maandag 04 mei 2020 01:23

Helemaal mee eens stop met die onzinnige lockdown slecht voor samenleving
en de humeur en inkomens verliezen door de lockdown. Sporten moeten missen en muziek of andere activiteiten.Hoop dat we niet nog eens na 19 mei nog thuis moeten zitten. We zitten al genoeg thuis en ik ben kern gezond en haast nooit ziek.

Helemaal mee eens stop met die onzinnige lockdown slecht voor samenleving en de humeur en inkomens verliezen door de lockdown. Sporten moeten missen en muziek of andere activiteiten.Hoop dat we niet nog eens na 19 mei nog thuis moeten zitten. We zitten al genoeg thuis en ik ben kern gezond en haast nooit ziek.
Gast - Jeanne op maandag 04 mei 2020 08:13

Ik ga ervan uit de berekening is gebaseerd op het aantal doden 0,03% op de situatie nu. Dus door de lock down is het getal zo laag denk ik.
En de oververmoeide arsten en verplegers en de overbelaste IC heb ik bij een griep nog nooit gezien. En dat is ondanks de lockdown. Hoe had het er uit gezien als dat niet was gedaan. En hoe dan ook de lockdown crisis heeft ook voordelen. Mensen ervaren meer rust, meer tijd voor de familie. Bedrijven worden super creatief, dat is ondernemen! En veel bedrijven draaien juist super goed. Ook mensen gaan creatief worden als ze biet op vakantie kunnen. De economie kan ook een groei doormaken doordat iedereen erover denkt vakantie in eigen land te vieren. Tuurlijk de horeca en kappers enzo lijden... Maar in de toekomst zal dat weer opleven. Maar heel veel bedrijven die klein waren groeien nu als kool. Dus elk nadeel heeft ook voordelen. We weten het allemaal niet.. Wat als... Zullen we geen antwoord op krijgen en achteraf... Is mooi wonen... Laten we hopen dat we de goede beslissingen hebben genomen. Meer kunnen we nu niet doen. Laten we verstandig blijven. En rustig aan van de lock af gaan. En eerst kijken wat er gebeurt. Laten we proberen tav dit virus de regie in eigen hand te nemen. De situatie onder controle krijgen en houden dat kan denk ik alleen met kleine stapjes. De mensheid is veerkrachtig.

Ik ga ervan uit de berekening is gebaseerd op het aantal doden 0,03% op de situatie nu. Dus door de lock down is het getal zo laag denk ik. En de oververmoeide arsten en verplegers en de overbelaste IC heb ik bij een griep nog nooit gezien. En dat is ondanks de lockdown. Hoe had het er uit gezien als dat niet was gedaan. En hoe dan ook de lockdown crisis heeft ook voordelen. Mensen ervaren meer rust, meer tijd voor de familie. Bedrijven worden super creatief, dat is ondernemen! En veel bedrijven draaien juist super goed. Ook mensen gaan creatief worden als ze biet op vakantie kunnen. De economie kan ook een groei doormaken doordat iedereen erover denkt vakantie in eigen land te vieren. Tuurlijk de horeca en kappers enzo lijden... Maar in de toekomst zal dat weer opleven. Maar heel veel bedrijven die klein waren groeien nu als kool. Dus elk nadeel heeft ook voordelen. We weten het allemaal niet.. Wat als... Zullen we geen antwoord op krijgen en achteraf... Is mooi wonen... Laten we hopen dat we de goede beslissingen hebben genomen. Meer kunnen we nu niet doen. Laten we verstandig blijven. En rustig aan van de lock af gaan. En eerst kijken wat er gebeurt. Laten we proberen tav dit virus de regie in eigen hand te nemen. De situatie onder controle krijgen en houden dat kan denk ik alleen met kleine stapjes. De mensheid is veerkrachtig.
Gast - Tamara op maandag 04 mei 2020 08:31

Hier staat precies wat ik iedereen al duidelijk wil maken, alleen word ik voor gek verklaard. dank jullie wel.

Hier staat precies wat ik iedereen al duidelijk wil maken, alleen word ik voor gek verklaard. dank jullie wel.
Gast - frieda op maandag 04 mei 2020 09:22

Helemaal mee eens iedereen zijn eigen gang laten gaan ik heb gelukkig geen lockdown doe alles gewoon door al die onzin gewoon het normale leventje weer voor iedereen bang makerij

Helemaal mee eens iedereen zijn eigen gang laten gaan ik heb gelukkig geen lockdown doe alles gewoon door al die onzin gewoon het normale leventje weer voor iedereen bang makerij
Gast - Pé op maandag 04 mei 2020 13:45

stoppen met die onzin, aan 't werk

stoppen met die onzin, aan 't werk
Gast - Antje op maandag 04 mei 2020 16:14

Gary. Jij laat je lijden door angst er is heel veel nepnieuws maar de grootste leugenaars zijn big pharma. En de rijkste als kill bill die met geld de wereld naar hun hand willen zetten. Bilderberg confenties moet elke gast tekenen dat ze niets door mogen vertellen. Rothschilds hebben artsenopleidingen en big pharma in hun zak. Weet je dat veel pillen er al zijn voordat de ziekte er is en ga zo maar door . Ik geloof niks meer van wat de krant zegt of het journaal. Allemaal voorgekouwde teksten. Staats propaganda.

Gary. Jij laat je lijden door angst er is heel veel nepnieuws maar de grootste leugenaars zijn big pharma. En de rijkste als kill bill die met geld de wereld naar hun hand willen zetten. Bilderberg confenties moet elke gast tekenen dat ze niets door mogen vertellen. Rothschilds hebben artsenopleidingen en big pharma in hun zak. Weet je dat veel pillen er al zijn voordat de ziekte er is ;) en ga zo maar door . Ik geloof niks meer van wat de krant zegt of het journaal. Allemaal voorgekouwde teksten. Staats propaganda.
Gast - B R op maandag 04 mei 2020 22:27
Gast - J.D op dinsdag 05 mei 2020 20:17

Gast J.D toch verergerd die lockdowns alle mensen gaan naar buiten om frisselucht te nemen, want al die menzen zaten of waren al 2maanden thuis opgesloten vanwege die coronavirus, nou heel veel mensen twijfelen of durven zich niet aan anderen of zijn eigen familie en wanneer dat gebeurd krijgen ze boete van €390 dat is absurd, en wat doen die overheid met dat geld ze stoppen al het geld weer terug in een pot enof gaat nederland rond of de overheid gaat het geld weer weg geven naar het buiten terwijl wij nederlanders geld tekort komen toch? zelfs de bejaarden kunnen amper van het uitkering leven van wat ze krijgen? ik vindt het veel te erg zo zowel voor de bejaarden en ook voor ons zelf, en trouwens de 5G mensen zegt dat het schadelijk is voor de gezondheid? en mensen of nederlanders gaan naar buiten met maskers en handschoenen ze zijn bang voor om te besmet te raken, daar geef ik hun ook gelijk in ow ja alle aparaten zowel 4G EN DE 5G die wordt betaald door de overheid snappen jullie dat mensen want de overheid krijgt al die geld wat er binnen komt dus en ze verdienen la genoeg tonnen

Gast J.D toch verergerd die lockdowns alle mensen gaan naar buiten om frisselucht te nemen, want al die menzen zaten of waren al 2maanden thuis opgesloten vanwege die coronavirus, nou heel veel mensen twijfelen of durven zich niet aan anderen of zijn eigen familie en wanneer dat gebeurd krijgen ze boete van €390 dat is absurd, en wat doen die overheid met dat geld ze stoppen al het geld weer terug in een pot enof gaat nederland rond of de overheid gaat het geld weer weg geven naar het buiten terwijl wij nederlanders geld tekort komen toch? zelfs de bejaarden kunnen amper van het uitkering leven van wat ze krijgen? ik vindt het veel te erg zo zowel voor de bejaarden en ook voor ons zelf, en trouwens de 5G mensen zegt dat het schadelijk is voor de gezondheid? en mensen of nederlanders gaan naar buiten met maskers en handschoenen ze zijn bang voor om te besmet te raken, daar geef ik hun ook gelijk in ow ja alle aparaten zowel 4G EN DE 5G die wordt betaald door de overheid snappen jullie dat mensen want de overheid krijgt al die geld wat er binnen komt dus en ze verdienen la genoeg tonnen
Gast - Luna op dinsdag 05 mei 2020 23:47

Macht , controle , beheersing dat is nu het doel.
De wet aanpassen let wel de grondwet.
Hierdoor krijgt overheid meer controle lukt t niet met een app dan met een wetaanpassing die keer op keer verlengd kan.
Hiermee word jou vrijheid beperkt , verjaardag in 2022? 10 mensen , bam inval in jou huis jou gasten een boete jij trouwens ook waarom door die wet.
Festivals yea niet hier , samen een leuk evenement plannen nee hoor te veel mensen. Etc .
Covid is inderdaad een virus , wat doe je bij een virus je zelf gezond houden en buiten komen, je weerstand opbouwen sport eet goed en houd je schoon ook je omgeving niet steriel maar gewoon schoon.
Knuffel kroel en geniet van de mensen om je heen.
Ook een ding ..door de regels afstand houden word een ander persoon gezien als potentieel gevaar werkt op de psyche als overlevingsdrang fight flee freeze ..gevolg je vind de naaste bevolking minder leuk .. waarom zou je dan samen sterk willen zijn , dan liever moedwillig ja , nee en amen zeggen tegen den haag?
Maar als je dan in opstand komt word je gearresteerd op niet naleven van de regels.
Meer denken uit logica is een belangrijk ding.
Please stay human as one not as sheep to the slaughterhouse and keep caring

Macht , controle , beheersing dat is nu het doel. De wet aanpassen let wel de grondwet. Hierdoor krijgt overheid meer controle lukt t niet met een app dan met een wetaanpassing die keer op keer verlengd kan. Hiermee word jou vrijheid beperkt , verjaardag in 2022? 10 mensen , bam inval in jou huis jou gasten een boete jij trouwens ook waarom door die wet. Festivals yea niet hier , samen een leuk evenement plannen nee hoor te veel mensen. Etc . Covid is inderdaad een virus , wat doe je bij een virus je zelf gezond houden en buiten komen, je weerstand opbouwen sport eet goed en houd je schoon ook je omgeving niet steriel maar gewoon schoon. Knuffel kroel en geniet van de mensen om je heen. Ook een ding ..door de regels afstand houden word een ander persoon gezien als potentieel gevaar werkt op de psyche als overlevingsdrang fight flee freeze ..gevolg je vind de naaste bevolking minder leuk .. waarom zou je dan samen sterk willen zijn , dan liever moedwillig ja , nee en amen zeggen tegen den haag? Maar als je dan in opstand komt word je gearresteerd op niet naleven van de regels. Meer denken uit logica is een belangrijk ding. Please stay human as one not as sheep to the slaughterhouse and keep caring
Gast - De Nadenker op woensdag 06 mei 2020 09:57

Natuurlijk staan er waarheden in dit artikel, maar ik ben niet overtuigd door de informatie in dit artikel. Aan het hoofddoel van de lockdown in Nederland, voorkomen dat de zorg overbelast raakt, wordt geen aandacht geschonken.
Ja het percentage mensen dat uiteindelijk aan het virus zal overlijden is, waarschijnlijk (want zoveel weten we nog niet) vergelijkbaar met de griep, maar ook mensen met griep komen soms in het ziekenhuis terecht. Omdat covid nieuw is zijn het er meer en ze liggen in verhouding langer in het ziekenhuis, dit is terug te zien in de cijfers (meer bedden bezet dan normaal en mensen verblijven langer op de ic dan gemiddeld). Dat artsen mensen moeten noteren als overleden aan covid is onzin. Wanneer er geen test gedaan is wordt dit niet als doodsoorzaak genoteerd. Daarnaast wordt er telkens onderliggend lijden vermeld wanneer dit het geval is. Zo gaat het tenminste in Nederland, over Amerika kan ik natuurlijk niets zeggen.
Het klopt ook dat er uiteindelijk in deze en komende periode in verhouding meer mensen zullen overlijden als gevolg van mindere economische welvaart. Ontzettend hard natuurlijk, maar ook hier weer terug naar het eerste punt zonder lockdown kan de zorg het niet aan. Ja maar Zweden dan? Wanneer je goed kijkt naar alle informatie en cijfers zie je dat voornamelijk in dicht bevolkte gebieden het aantal besmettingen, en dus de druk op de zorg, het grootst is, ook in Zweden en verassing Nederland is op veel plekken nogal dichtbevolkt.
Wel of geen lockdown of de mate waarin, het is en blijft een morele kwestie. Ik denk dat een middenweg de juiste oplossing is op dit moment. Kijkend naar de andere landen om ons heen vind ik dat wij niet mogen klagen over de maatregelen en beperkingen. Ja we zullen weer open moeten, steeds meer maar beetje bij beetje en alles blijven monitoren om zo de boodschap "sorry wij hebben geen plek om u te behandelen ga maar dood" zo veel mogelijk te voorkomen. Wat als jij kan voorkomen dat een van je naaste familieleden of dierbaarste vrienden zal overlijden, volgens mij zou iedereen er alles voor over hebben om naasten zo lang mogelijk bij zich te kunnen houden.
Over de werking van het immuunsysteem kan ik weinig zeggen behalve het ja dat zou goed kunnen, hier zou ik mij eerst verder in moeten verdiepen voordat ik een oordeel geef, maar ook hier is sprake van de morele weegschaal.
Daarnaast heb ik erg veel moeite om artikelen met simpele taalfouten serieus te nemen. Nee ik ben zelf ook zeker niet altijd foutloos maar ik schrijf dan ook geen artikelen.

Natuurlijk staan er waarheden in dit artikel, maar ik ben niet overtuigd door de informatie in dit artikel. Aan het hoofddoel van de lockdown in Nederland, voorkomen dat de zorg overbelast raakt, wordt geen aandacht geschonken. Ja het percentage mensen dat uiteindelijk aan het virus zal overlijden is, waarschijnlijk (want zoveel weten we nog niet) vergelijkbaar met de griep, maar ook mensen met griep komen soms in het ziekenhuis terecht. Omdat covid nieuw is zijn het er meer en ze liggen in verhouding langer in het ziekenhuis, dit is terug te zien in de cijfers (meer bedden bezet dan normaal en mensen verblijven langer op de ic dan gemiddeld). Dat artsen mensen moeten noteren als overleden aan covid is onzin. Wanneer er geen test gedaan is wordt dit niet als doodsoorzaak genoteerd. Daarnaast wordt er telkens onderliggend lijden vermeld wanneer dit het geval is. Zo gaat het tenminste in Nederland, over Amerika kan ik natuurlijk niets zeggen. Het klopt ook dat er uiteindelijk in deze en komende periode in verhouding meer mensen zullen overlijden als gevolg van mindere economische welvaart. Ontzettend hard natuurlijk, maar ook hier weer terug naar het eerste punt zonder lockdown kan de zorg het niet aan. Ja maar Zweden dan? Wanneer je goed kijkt naar alle informatie en cijfers zie je dat voornamelijk in dicht bevolkte gebieden het aantal besmettingen, en dus de druk op de zorg, het grootst is, ook in Zweden en verassing Nederland is op veel plekken nogal dichtbevolkt. Wel of geen lockdown of de mate waarin, het is en blijft een morele kwestie. Ik denk dat een middenweg de juiste oplossing is op dit moment. Kijkend naar de andere landen om ons heen vind ik dat wij niet mogen klagen over de maatregelen en beperkingen. Ja we zullen weer open moeten, steeds meer maar beetje bij beetje en alles blijven monitoren om zo de boodschap "sorry wij hebben geen plek om u te behandelen ga maar dood" zo veel mogelijk te voorkomen. Wat als jij kan voorkomen dat een van je naaste familieleden of dierbaarste vrienden zal overlijden, volgens mij zou iedereen er alles voor over hebben om naasten zo lang mogelijk bij zich te kunnen houden. Over de werking van het immuunsysteem kan ik weinig zeggen behalve het ja dat zou goed kunnen, hier zou ik mij eerst verder in moeten verdiepen voordat ik een oordeel geef, maar ook hier is sprake van de morele weegschaal. Daarnaast heb ik erg veel moeite om artikelen met simpele taalfouten serieus te nemen. Nee ik ben zelf ook zeker niet altijd foutloos maar ik schrijf dan ook geen artikelen.
Gast - Peter op donderdag 07 mei 2020 18:24

Dom artikel. De bedoeling is ook helemaal niet om te voorkomen dat mensen ziek worden.... De lockdown is er om te voorkomen dat de gezondheidszorg niet implodeert en bezwijkt. Lullig als je een gezonde 40- er bent, zonder IC dood gaat maar er zijn geen plekken. Hou op te zeuren.

Dom artikel. De bedoeling is ook helemaal niet om te voorkomen dat mensen ziek worden.... De lockdown is er om te voorkomen dat de gezondheidszorg niet implodeert en bezwijkt. Lullig als je een gezonde 40- er bent, zonder IC dood gaat maar er zijn geen plekken. Hou op te zeuren.
Gast - Ferry op donderdag 07 mei 2020 18:37

Haha Peter ??

Haha Peter ??
Gast
dinsdag 10 december 2024

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://detheorist.nl/

Inloggen

Uit het archief....

What's wrong with the world

Partner

New World Order!

Laatste bezoekers

Laatste bezoekers