Nog eens 699 mensen genezen met hydroxychloroquine, maar Nederlandse politiek wil er niet aan

Landen waar de spotgoedkope therapie met succes wordt toegepast (helaas nog maar op kleine schaal).

Schokkend: VVD fractievoorzitter Dijkhoff zegt dat crisis zal voortduren ‘totdat er een vaccin is’ – Heeft de Nederlandse regering reeds besloten te wachten tot verplichte vaccinaties? – Al meer dan 6000 artsen zeggen dat hydroxychloroquine het meest effectieve middel tegen corona is

VVD fractievoorzitter Klaas Dijkhoff verklaarde vanmiddag in de Tweede Kamer dat de coronacrisis zal voortduren ‘totdat we een vaccin hebben’, wat vermoedelijk pas volgend jaar is. Als de lockdown maatregelen tot die tijd voortduren, dan is tegen die tijd niet alleen onze complete economie verwoest, maar tevens onze hele samenleving. En dat terwijl er NU AL een 100% werkend medicijn is: hydroxychloroquine. Een huisarts in New York, die de succesvolle therapie wereldkundig maakte, genas er al 699 patiënten mee. Een Nederlandse huisarts nam het over, en wist in zeer korte tijd 8 mensen te genezen.

Dr. Vladimir Zelenko heeft in New York al 699 corona patiënten met succes met een combinatie van hydroxychloroquine, zink sulfaat en azitromycine behandeld. Niet één van hen is overleden, niet één van hen hoefde aan de beademing, en slechts 4 moesten in het ziekenhuis worden opgenomen. Duur van de gemiddelde behandeling: slechts 5 dagen. Kosten? Een schamele $ 20,- per patiënt.

Eén patiënt overleed, maar wordt niet meegeteld omdat deze persoon het medicatieprotocol niet opvolgde.

Succesverhalen van over de hele wereld

Succesverhalen stromen uit de hele wereld binnen, zoals gisteren de Nederlandse huisarts Rob Elens, die met hetzelfde recept al 8 mensen van corona wist te genezen. Dr. William Grace, een oncoloog in het Lenox Hill Hospital in New York, zei dat ‘wij dankzij hydroxychloroquine niet één dode in ons ziekenhuis hebben gehad.’

Dr. Stephen Smith verklaarde gisteren tegenover Fox News dat hij al van veel corona patiënten het leven heeft gered. ‘(Hydroxychloroquine) is een game changer. Ik denk dat dit het begin van het einde van de pandemie is.’

De Franse wetenschapper dr. Didier Raoult houdt op een wereldkaart bij waar het spotgoedkope middel wordt ingezet. Uit onderzoek blijkt dat al meer dan 6000 artsen onderschrijven dat hydroxychloroquine ‘de meest effectieve therapie’ voor de behandeling van corona is. In India wordt het middel ook preventief voorgeschreven.

Het National Institute of Health heeft een deel van dr. Zelenko’s bevindingen bevestigd. Zink supplementen blijken de luchtweginfecties van corona patiënten inderdaad te verminderen. Hydroxychloroquine werd in ieder geval in reageerbuisjes een effectieve killer van het coronavirus bevonden.

Heeft de Nederlandse regering reeds besloten tot verplichte vaccinaties?

‘Gisteren stond het bericht van de huisarts ook in de Telegraaf,’ reageerde een van onze lezers. ‘(Ab) Osterhaus reageerde daarop dat het misschien wel het onderzoeken waard was, maar dat het dan wel even gaat duren omdat alles dubbel blind moet worden onderzocht. Hij ziet waarschijnlijk zijn winst in de 7 fabrieken die Bill Gates gaat bouwen voor een corona vaccin verdampen. De oplossing moet duur en ingewikkeld zijn, en een maximale controle van de bevolking opleveren. Welkom in het elektronische concentratiekamp.’

Nu Klaas Dijkhoff letterlijk heeft gezegd dat de crisis zal voortduren totdat er een vaccin is, lijkt de vraag meer dan gerechtvaardigd of er niet allang besloten is om het Nederlandse volk uiterlijk volgend jaar verplicht te vaccineren (en mogelijk tegelijkertijd ook te chippen), en alle andere therapieën en middelen tegen corona, hoe succesvol en goedkoop die ook zijn, op voorhand door ‘experts’ en de mainstream media te laten afwijzen. Zit dan echt de hele Nederlandse politiek in de zak van Bill Gates’ vaccinmaffia?

Lees ook: Vijf ton ingrediënten voor het geneesmiddel hydroxychloroquine in Israël gearriveerd


Xander

(1) Tech Startups
Website van de bron!

Xander

© Xandernieuws

 

Reacties 53

Gast - Eric op donderdag 09 april 2020 11:51

Daar gaat hun plannetje

Daar gaat hun plannetje
Gast - Thijs op donderdag 09 april 2020 14:35

En nog afkraken in de mainstream ook

En nog afkraken in de mainstream ook
Gast - Hans op vrijdag 10 april 2020 01:08

Hoe is het in godsnaam mogelijk wat een crapuul!

:o Hoe is het in godsnaam mogelijk wat een crapuul!
Gast - Kim Straetemans op vrijdag 10 april 2020 06:50

Chippen die massa. Had al heel lang gebeurd moeten zijn. Alsj e er bij nadenkt is dat echt wel noodzakelijk.

Chippen die massa. Had al heel lang gebeurd moeten zijn. Alsj e er bij nadenkt is dat echt wel noodzakelijk.
Gast - Mirjam op vrijdag 10 april 2020 08:29

Mee eens..
Stuk veiliger, efficiënt en scheelt n hoop vermissingszaken per jaar😉.. ik ben voor

Mee eens.. Stuk veiliger, efficiënt en scheelt n hoop vermissingszaken per jaar😉.. ik ben voor
Gast - Den op vrijdag 10 april 2020 18:51

Chippen is je privé leven afnemen gaat de overheid niks aan wat ik doe of waar ik ben

Chippen is je privé leven afnemen gaat de overheid niks aan wat ik doe of waar ik ben
Gast - Ries op vrijdag 10 april 2020 09:08

Wat zijn de bijwerkingen van hydroxochlorine?

Wat zijn de bijwerkingen van hydroxochlorine?
Gast - Paulien op vrijdag 10 april 2020 09:31

Niet. Ik gebruik t al maanden tegen een auto immuun ziekte. Ik zou zeggen baat t niet dan schaad t niet

Niet. Ik gebruik t al maanden tegen een auto immuun ziekte. Ik zou zeggen baat t niet dan schaad t niet
Gast - Ries op vrijdag 10 april 2020 10:02

Nee baadt het schaadt het niet gaat niet op als je niet weet wat dd bijwerkingen zijn. Dat geldt voor de lange en korte termijn. Want als je allergisch bent voor de bijwerkingen kan dat ernstige gevolgen hebben.

Nee baadt het schaadt het niet gaat niet op als je niet weet wat dd bijwerkingen zijn. Dat geldt voor de lange en korte termijn. Want als je allergisch bent voor de bijwerkingen kan dat ernstige gevolgen hebben.
Gast - nonna op zaterdag 11 april 2020 21:25
https://www.dicardiology.com/article/covid-19-hydroxychloroquine-treatment-brings-prolonged-qt-arrhythmia-issues?fbclid=IwAR3bP_ycUCqDt74Mpwa_OrZ3qM7QrpkIiTEAmgTa_VGxhKZ_hue_Yo5qZKs
Gast - Antoon op donderdag 16 april 2020 14:09

Heb je met penicilline ook

Heb je met penicilline ook
Gast - Erika op zondag 12 april 2020 14:36

Er zijn bijwerkingen o.a. Blindheid, bij te hoge dosis is het toxisch maar is met alles zo.

Er zijn bijwerkingen o.a. Blindheid, bij te hoge dosis is het toxisch maar is met alles zo.
Gast - nonna op zaterdag 11 april 2020 21:19

Hart patienten kunnen een acute hartstilstand krijgen

Hart patienten kunnen een acute hartstilstand krijgen
Gast - Dick op maandag 13 april 2020 13:08

wel apart he dat ze op intelligente opmerkingenniet antwoorden, meeste mensen hier hebben schijnbaar het verstand van een doperwtje.

wel apart he dat ze op intelligente opmerkingenniet antwoorden, meeste mensen hier hebben schijnbaar het verstand van een doperwtje.
Gast - nonna op zaterdag 11 april 2020 21:24
https://www.dicardiology.com/article/covid-19-hydroxychloroquine-treatment-brings-prolonged-qt-arrhythmia-issues?fbclid=IwAR3bP_ycUCqDt74Mpwa_OrZ3qM7QrpkIiTEAmgTa_VGxhKZ_hue_Yo5qZKs
samantha beij op zondag 26 april 2020 11:51

Ik gebruik het al vanaf2014 voor mijn reuma atritis en ik heb geen bijwerkingen alleen hou je aan de geschreven voor schriften die je worden opgelegd maar dat is met elke medicijn en geloof me ik slik nog meer medicatie dus deze medicatie kan ook met andere gecombineerd worden

Ik gebruik het al vanaf2014 voor mijn reuma atritis en ik heb geen bijwerkingen alleen hou je aan de geschreven voor schriften die je worden opgelegd maar dat is met elke medicijn en geloof me ik slik nog meer medicatie dus deze medicatie kan ook met andere gecombineerd worden
Gast - Harm op vrijdag 10 april 2020 10:11

Zijn ze bezig de aardbol wat meer ruimte te maken door wat mensen te ruimen . Komt er een stomme huisarts met een goedkoop middeltje en geneest mensen . Dus hij maakt twee fouten. Hij stopt het ruimen en werkt de medicijnen industrie tegen die juist bezig waren een nieuw niet te betalen medicijn uit te vinden .

Zijn ze bezig de aardbol wat meer ruimte te maken door wat mensen te ruimen . Komt er een stomme huisarts met een goedkoop middeltje en geneest mensen . Dus hij maakt twee fouten. Hij stopt het ruimen en werkt de medicijnen industrie tegen die juist bezig waren een nieuw niet te betalen medicijn uit te vinden .
De Theorist op vrijdag 10 april 2020 10:54

Precies dat. Dus wellicht krijgt deze meneer vandaag of morgen een 'ongeluk'

Precies dat. Dus wellicht krijgt deze meneer vandaag of morgen een 'ongeluk'
dennis Nieuwenhuijsen op vrijdag 10 april 2020 20:49

Er is allang een vaccin voor die gaan ze later stadium verplichten...... Dit is allemaal afleiding voor een ander plan waar ze mee bezig zijn..... corona corona corona meer gaat t niet over maar er gebeurt veel meer 5g bv

Er is allang een vaccin voor die gaan ze later stadium verplichten...... Dit is allemaal afleiding voor een ander plan waar ze mee bezig zijn..... corona corona corona meer gaat t niet over maar er gebeurt veel meer 5g bv
Gast - Huye op zaterdag 11 april 2020 18:38

Wat ben jij een sukkel zeg!
5G in dezelfde zin met corona, alsof die 2 iets met elkaar te maken hebben.....

Wat ben jij een sukkel zeg! 5G in dezelfde zin met corona, alsof die 2 iets met elkaar te maken hebben.....
Gast
zondag 29 november 2020

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://detheorist.nl/

Jouw account

Nieuwsbox

Nieuwste leden

.