By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://detheorist.nl/

 

Nog eens 699 mensen genezen met hydroxychloroquine

Landen waar de spotgoedkope therapie met succes wordt toegepast (helaas nog maar op kleine schaal).

Schokkend: VVD fractievoorzitter Dijkhoff zegt dat crisis zal voortduren ‘totdat er een vaccin is’ – Heeft de Nederlandse regering reeds besloten te wachten tot verplichte vaccinaties? – Al meer dan 6000 artsen zeggen dat hydroxychloroquine het meest effectieve middel tegen corona is

VVD fractievoorzitter Klaas Dijkhoff verklaarde vanmiddag in de Tweede Kamer dat de coronacrisis zal voortduren ‘totdat we een vaccin hebben’, wat vermoedelijk pas volgend jaar is. Als de lockdown maatregelen tot die tijd voortduren, dan is tegen die tijd niet alleen onze complete economie verwoest, maar tevens onze hele samenleving. En dat terwijl er NU AL een 100% werkend medicijn is: hydroxychloroquine. Een huisarts in New York, die de succesvolle therapie wereldkundig maakte, genas er al 699 patiënten mee. Een Nederlandse huisarts nam het over, en wist in zeer korte tijd 8 mensen te genezen.

Dr. Vladimir Zelenko heeft in New York al 699 corona patiënten met succes met een combinatie van hydroxychloroquine, zink sulfaat en azitromycine behandeld. Niet één van hen is overleden, niet één van hen hoefde aan de beademing, en slechts 4 moesten in het ziekenhuis worden opgenomen. Duur van de gemiddelde behandeling: slechts 5 dagen. Kosten? Een schamele $ 20,- per patiënt.

Eén patiënt overleed, maar wordt niet meegeteld omdat deze persoon het medicatieprotocol niet opvolgde.

 

Succesverhalen van over de hele wereld

Succesverhalen stromen uit de hele wereld binnen, zoals gisteren de Nederlandse huisarts Rob Elens, die met hetzelfde recept al 8 mensen van corona wist te genezen. Dr. William Grace, een oncoloog in het Lenox Hill Hospital in New York, zei dat ‘wij dankzij hydroxychloroquine niet één dode in ons ziekenhuis hebben gehad.’

Dr. Stephen Smith verklaarde gisteren tegenover Fox News dat hij al van veel corona patiënten het leven heeft gered. ‘(Hydroxychloroquine) is een game changer. Ik denk dat dit het begin van het einde van de pandemie is.’


.

De Franse wetenschapper dr. Didier Raoult houdt op een wereldkaart bij waar het spotgoedkope middel wordt ingezet. Uit onderzoek blijkt dat al meer dan 6000 artsen onderschrijven dat hydroxychloroquine ‘de meest effectieve therapie’ voor de behandeling van corona is. In India wordt het middel ook preventief voorgeschreven.

Het National Institute of Health heeft een deel van dr. Zelenko’s bevindingen bevestigd. Zink supplementen blijken de luchtweginfecties van corona patiënten inderdaad te verminderen. Hydroxychloroquine werd in ieder geval in reageerbuisjes een effectieve killer van het coronavirus bevonden.

Heeft de Nederlandse regering reeds besloten tot verplichte vaccinaties?

‘Gisteren stond het bericht van de huisarts ook in de Telegraaf,’ reageerde een van onze lezers. ‘(Ab) Osterhaus reageerde daarop dat het misschien wel het onderzoeken waard was, maar dat het dan wel even gaat duren omdat alles dubbel blind moet worden onderzocht. Hij ziet waarschijnlijk zijn winst in de 7 fabrieken die Bill Gates gaat bouwen voor een corona vaccin verdampen. De oplossing moet duur en ingewikkeld zijn, en een maximale controle van de bevolking opleveren. Welkom in het elektronische concentratiekamp.’

Nu Klaas Dijkhoff letterlijk heeft gezegd dat de crisis zal voortduren totdat er een vaccin is, lijkt de vraag meer dan gerechtvaardigd of er niet allang besloten is om het Nederlandse volk uiterlijk volgend jaar verplicht te vaccineren (en mogelijk tegelijkertijd ook te chippen), en alle andere therapieën en middelen tegen corona, hoe succesvol en goedkoop die ook zijn, op voorhand door ‘experts’ en de mainstream media te laten afwijzen. Zit dan echt de hele Nederlandse politiek in de zak van Bill Gates’ vaccinmaffia?

 


Xander

(1) Tech Startups
Website van de bron!

Xander

© Xandernieuws

 

Reacties 56

Gast - Eric op donderdag 09 april 2020 11:51

Daar gaat hun plannetje

Daar gaat hun plannetje
Gast - Thijs op donderdag 09 april 2020 14:35

En nog afkraken in de mainstream ook

En nog afkraken in de mainstream ook
Gast - Hans op vrijdag 10 april 2020 01:08

Hoe is het in godsnaam mogelijk wat een crapuul!

:o Hoe is het in godsnaam mogelijk wat een crapuul!
Gast - Kim Straetemans op vrijdag 10 april 2020 06:50

Chippen die massa. Had al heel lang gebeurd moeten zijn. Alsj e er bij nadenkt is dat echt wel noodzakelijk.

Chippen die massa. Had al heel lang gebeurd moeten zijn. Alsj e er bij nadenkt is dat echt wel noodzakelijk.
Gast - Mirjam op vrijdag 10 april 2020 08:29

Mee eens..
Stuk veiliger, efficiënt en scheelt n hoop vermissingszaken per jaar😉.. ik ben voor

Mee eens.. Stuk veiliger, efficiënt en scheelt n hoop vermissingszaken per jaar😉.. ik ben voor
Gast - Den op vrijdag 10 april 2020 18:51

Chippen is je privé leven afnemen gaat de overheid niks aan wat ik doe of waar ik ben

Chippen is je privé leven afnemen gaat de overheid niks aan wat ik doe of waar ik ben
Gast - Ries op vrijdag 10 april 2020 09:08

Wat zijn de bijwerkingen van hydroxochlorine?

Wat zijn de bijwerkingen van hydroxochlorine?
Gast - Paulien op vrijdag 10 april 2020 09:31

Niet. Ik gebruik t al maanden tegen een auto immuun ziekte. Ik zou zeggen baat t niet dan schaad t niet

Niet. Ik gebruik t al maanden tegen een auto immuun ziekte. Ik zou zeggen baat t niet dan schaad t niet
Gast - Ries op vrijdag 10 april 2020 10:02

Nee baadt het schaadt het niet gaat niet op als je niet weet wat dd bijwerkingen zijn. Dat geldt voor de lange en korte termijn. Want als je allergisch bent voor de bijwerkingen kan dat ernstige gevolgen hebben.

Nee baadt het schaadt het niet gaat niet op als je niet weet wat dd bijwerkingen zijn. Dat geldt voor de lange en korte termijn. Want als je allergisch bent voor de bijwerkingen kan dat ernstige gevolgen hebben.
Gast - nonna op zaterdag 11 april 2020 21:25
https://www.dicardiology.com/article/covid-19-hydroxychloroquine-treatment-brings-prolonged-qt-arrhythmia-issues?fbclid=IwAR3bP_ycUCqDt74Mpwa_OrZ3qM7QrpkIiTEAmgTa_VGxhKZ_hue_Yo5qZKs
Gast - Antoon op donderdag 16 april 2020 14:09

Heb je met penicilline ook

Heb je met penicilline ook
Gast - Erika op zondag 12 april 2020 14:36

Er zijn bijwerkingen o.a. Blindheid, bij te hoge dosis is het toxisch maar is met alles zo.

Er zijn bijwerkingen o.a. Blindheid, bij te hoge dosis is het toxisch maar is met alles zo.
Gast - nonna op zaterdag 11 april 2020 21:19

Hart patienten kunnen een acute hartstilstand krijgen

Hart patienten kunnen een acute hartstilstand krijgen
Gast - Dick op maandag 13 april 2020 13:08

wel apart he dat ze op intelligente opmerkingenniet antwoorden, meeste mensen hier hebben schijnbaar het verstand van een doperwtje.

wel apart he dat ze op intelligente opmerkingenniet antwoorden, meeste mensen hier hebben schijnbaar het verstand van een doperwtje.
Gast - nonna op zaterdag 11 april 2020 21:24
https://www.dicardiology.com/article/covid-19-hydroxychloroquine-treatment-brings-prolonged-qt-arrhythmia-issues?fbclid=IwAR3bP_ycUCqDt74Mpwa_OrZ3qM7QrpkIiTEAmgTa_VGxhKZ_hue_Yo5qZKs
Samantha op zondag 26 april 2020 11:51

Ik gebruik het al vanaf2014 voor mijn reuma atritis en ik heb geen bijwerkingen alleen hou je aan de geschreven voor schriften die je worden opgelegd maar dat is met elke medicijn en geloof me ik slik nog meer medicatie dus deze medicatie kan ook met andere gecombineerd worden

Ik gebruik het al vanaf2014 voor mijn reuma atritis en ik heb geen bijwerkingen alleen hou je aan de geschreven voor schriften die je worden opgelegd maar dat is met elke medicijn en geloof me ik slik nog meer medicatie dus deze medicatie kan ook met andere gecombineerd worden
Gast - Harm op vrijdag 10 april 2020 10:11

Zijn ze bezig de aardbol wat meer ruimte te maken door wat mensen te ruimen . Komt er een stomme huisarts met een goedkoop middeltje en geneest mensen . Dus hij maakt twee fouten. Hij stopt het ruimen en werkt de medicijnen industrie tegen die juist bezig waren een nieuw niet te betalen medicijn uit te vinden .

Zijn ze bezig de aardbol wat meer ruimte te maken door wat mensen te ruimen . Komt er een stomme huisarts met een goedkoop middeltje en geneest mensen . Dus hij maakt twee fouten. Hij stopt het ruimen en werkt de medicijnen industrie tegen die juist bezig waren een nieuw niet te betalen medicijn uit te vinden .
De Theorist op vrijdag 10 april 2020 10:54

Precies dat. Dus wellicht krijgt deze meneer vandaag of morgen een 'ongeluk'

Precies dat. Dus wellicht krijgt deze meneer vandaag of morgen een 'ongeluk'
Den op vrijdag 10 april 2020 20:49

Er is allang een vaccin voor die gaan ze later stadium verplichten...... Dit is allemaal afleiding voor een ander plan waar ze mee bezig zijn..... corona corona corona meer gaat t niet over maar er gebeurt veel meer 5g bv

Er is allang een vaccin voor die gaan ze later stadium verplichten...... Dit is allemaal afleiding voor een ander plan waar ze mee bezig zijn..... corona corona corona meer gaat t niet over maar er gebeurt veel meer 5g bv
Gast - Huye op zaterdag 11 april 2020 18:38

Wat ben jij een sukkel zeg!
5G in dezelfde zin met corona, alsof die 2 iets met elkaar te maken hebben.....

Wat ben jij een sukkel zeg! 5G in dezelfde zin met corona, alsof die 2 iets met elkaar te maken hebben.....
Gast - Gast op vrijdag 10 april 2020 11:49

Wat een onzin weer

Wat een onzin weer
markm op vrijdag 10 april 2020 11:55

Want onze regering heeft het beste met ons voor? 😂😂😂

Want onze regering heeft het beste met ons voor? 😂😂😂
Gast - Jok op vrijdag 10 april 2020 12:23

Ja als je carona heb. Wat is er mis mee met dat medicijn. Of je gaat dood of je blijf leven. Met bij bijwerkingen. Hebben ze heus wel wat .zo ver zijn ze nog wel

Ja als je carona heb. Wat is er mis mee met dat medicijn. Of je gaat dood of je blijf leven. Met bij bijwerkingen. Hebben ze heus wel wat .zo ver zijn ze nog wel
Gast - Teunis op vrijdag 10 april 2020 14:29

Als je Corona niet kunt schrijven ben je af Jok!

Als je Corona niet kunt schrijven ben je af Jok!
sandra op vrijdag 10 april 2020 15:41

Slaat ook nergens op

Slaat ook nergens op
Gast - Teunis op vrijdag 10 april 2020 17:48

Vind je?

Vind je?
sandra op vrijdag 10 april 2020 22:19

Ja anders zeg ik het niet

Ja anders zeg ik het niet
Gast - Loek op vrijdag 10 april 2020 15:55

De economische volkeren moord gaat aar door. . Onbegrijpelijk

De economische volkeren moord gaat aar door. :(. Onbegrijpelijk
Gast - Marvin op vrijdag 10 april 2020 18:15

Ik ga het gewoon zeggen. Dit land wordt geregeerd door massamoordenaars.
Wie nou niet wakker is, is reddeloos verloren!
#QAnon #TheTruthIsHard

Ik ga het gewoon zeggen. Dit land wordt geregeerd door massamoordenaars. Wie nou niet wakker is, is reddeloos verloren! #QAnon #TheTruthIsHard
De Theorist op vrijdag 10 april 2020 18:25

Probeer ik mensen al jaren aan het verstand te brengen.

Probeer ik mensen al jaren aan het verstand te brengen.
Gast - Frans op zaterdag 25 april 2020 20:11

Aan een vaccin valt veel geld te verdienen, een goedkoop medicament brengt niets op

Aan een vaccin valt veel geld te verdienen, een goedkoop medicament brengt niets op
Gast - Dennis op vrijdag 10 april 2020 19:01

Wat ze willen is ons straks onnodig vactineren.... met wie weet wat voor zooi.... intussen staat de hele wereld op ze kop over corana en worden overal 5g netwerken masten geplaatst das pas gevaar 5g.... op scholen zwaar schadelijk voor mens en milieu......

Wat ze willen is ons straks onnodig vactineren.... met wie weet wat voor zooi.... intussen staat de hele wereld op ze kop over corana en worden overal 5g netwerken masten geplaatst das pas gevaar 5g.... op scholen zwaar schadelijk voor mens en milieu......
Gast - Alain op dinsdag 21 april 2020 22:16

Wat ben jij een sukkel zeg!
5G in dezelfde zin met corona, alsof die 2 iets met elkaar te maken hebben.....

Wat ben jij een sukkel zeg! 5G in dezelfde zin met corona, alsof die 2 iets met elkaar te maken hebben.....
Gast - Gillbates op dinsdag 21 april 2020 22:35

Bewijs het tegendeel. Straling kan je immuniteit verlagen en dus vatbaarder maken voor een virus

Bewijs het tegendeel. Straling kan je immuniteit verlagen en dus vatbaarder maken voor een virus
Den op vrijdag 10 april 2020 19:14

De hele wereld is idd in de zak van de elite dus ook de bill gates shit

De hele wereld is idd in de zak van de elite dus ook de bill gates shit
Gast - Jean op zaterdag 11 april 2020 08:23

Vrije meningsuiting is altijd goed en volgers heb je altijd.
Dat gaat zo al duizenden jaren.
Alle geloven zijn zo ontstaan, zolang het maar geen pijn doet.

Vrije meningsuiting is altijd goed en volgers heb je altijd. Dat gaat zo al duizenden jaren. Alle geloven zijn zo ontstaan, zolang het maar geen pijn doet.
Gast - R Broeders op zaterdag 11 april 2020 10:11

Heeft het Malaria medicijn MALANIL deze werking? (Atovaquone/proguanil hydrochloride)

Heeft het Malaria medicijn MALANIL deze werking? (Atovaquone/proguanil hydrochloride)
Gast - Pieter op zaterdag 11 april 2020 17:37

Zo jammer .. de realiteit .. hoop dat de mensen die graag gechipt willen worden er ook een bench bij kado nemen .. wat zo zal je leven er uitzien .. compleet overgedragen en beheerst worden door anderen die gaan bepalen wat je kan en mag en MOET willen .. ik teken voor het verzet .. zoals ons zorgsysteem nou 1 maal werkt ... hoe langer de patiënt ziek is en blijft hoe meer winst er valt te behalen betreft therapieën en dure medicijnen .. zo word een democratie omgevormd tot slavernij ..

Zo jammer .. de realiteit .. hoop dat de mensen die graag gechipt willen worden er ook een bench bij kado nemen .. wat zo zal je leven er uitzien .. compleet overgedragen en beheerst worden door anderen die gaan bepalen wat je kan en mag en MOET willen .. ik teken voor het verzet .. zoals ons zorgsysteem nou 1 maal werkt ... hoe langer de patiënt ziek is en blijft hoe meer winst er valt te behalen betreft therapieën en dure medicijnen .. zo word een democratie omgevormd tot slavernij ..
Gast - Ilka op zaterdag 11 april 2020 17:55

Waar zijn de links naar de zgn bronnen?
Een link in het artikel hierboven verwijst naar iets uit 2004 en heeft niets met de huidige corona variant te maken... Kritisch zijn is goed maar wél met betrouwbare bronvermelding en fact checks..

Waar zijn de links naar de zgn bronnen? Een link in het artikel hierboven verwijst naar iets uit 2004 en heeft niets met de huidige corona variant te maken... Kritisch zijn is goed maar wél met betrouwbare bronvermelding en fact checks..
Sharelog op woensdag 23 december 2020 21:03

Die staan er gewoon bij schele

Die staan er gewoon bij schele
Gast - Gast op zaterdag 11 april 2020 18:06

Lekker, niet onderbouwd stukje schrijven weer dit! Kansloos wederom!

Lekker, niet onderbouwd stukje schrijven weer dit! Kansloos wederom!
Sharelog op woensdag 23 december 2020 21:03

Niet onderbouwd? 😂😂

Niet onderbouwd? 😂😂
Katja op woensdag 23 december 2020 21:24

Je snapt het gewoon niet, dat is heel wat anders

Je snapt het gewoon niet, dat is heel wat anders
Gast - Oscar op zaterdag 11 april 2020 18:21

Misschien waren al deze mensen ook allemaal genezen zonder dit middel. Of misschien wordt het virus nu wel resistent tegen dit middel, waardoor het strakst niet meer kan worden toegepast icm andere middelen, wat wellicht de bedoeling was geweest na gedegen onderzoek

Misschien waren al deze mensen ook allemaal genezen zonder dit middel. Of misschien wordt het virus nu wel resistent tegen dit middel, waardoor het strakst niet meer kan worden toegepast icm andere middelen, wat wellicht de bedoeling was geweest na gedegen onderzoek
Gast - Teddybeer op zaterdag 11 april 2020 18:22

https://edition.cnn.com/2020/03/28/health/coronavirus-hydroxychloroquine-trial/index.html

Het goedje werkt voor geen mm.. je wordt er enkel zieker van.
Stop met die onzin schrijven

[url=https://edition.cnn.com/2020/03/28/health/coronavirus-hydroxychloroquine-trial/index.html][/url] Het goedje werkt voor geen mm.. je wordt er enkel zieker van. Stop met die onzin schrijven
Gast - Koekoek op zondag 12 april 2020 14:53

Natuurlijk zeggen ze dat. 😂

Natuurlijk zeggen ze dat. 😂
Gast - Cobydemik@gmail.com op zondag 12 april 2020 13:03

En als je een zyp probleem heb kunnen ze je dan ook verplichten? Je kan dan dood gaan aan het vaccin ipv Corona!

En als je een zyp probleem heb kunnen ze je dan ook verplichten? Je kan dan dood gaan aan het vaccin ipv Corona!
Gast - Airwil op zondag 12 april 2020 15:00

Zo ' n medicijn mocht toch worden uitgevonden ánders was het niet gebeurd...! Dat dit de redding brengt voor alle zieken gelúkkig..!komt dan op juiste tijd, dus aanpakken en laten we op vertrouwen hebben....!

Zo ' n medicijn mocht toch worden uitgevonden ánders was het niet gebeurd...! Dat dit de redding brengt voor alle zieken gelúkkig..!komt dan op juiste tijd, dus aanpakken en laten we op vertrouwen hebben....!
Gast - Dick op maandag 13 april 2020 13:15

Ik zou zeggen voor de mensen die zo'n middel zomaar klakkeloos zouden innemen vooral lekker doen, en je inderdaad ook niet laten inenten dan blijven teminste de intelligente mensen die zich wel laten inenten met de goede spullen over, soort van intellectueel Darwinisme, Survival of the smartest.

Ik zou zeggen voor de mensen die zo'n middel zomaar klakkeloos zouden innemen vooral lekker doen, en je inderdaad ook niet laten inenten dan blijven teminste de intelligente mensen die zich wel laten inenten met de goede spullen over, soort van intellectueel Darwinisme, Survival of the smartest.
Gast - Gillbates op dinsdag 21 april 2020 22:39

En het heilige vaccin werkt wel? Daarom is er jaarlijks een nieuwe griepprik nodig.

Nee nee covid 19 is uniek en blijft voor altijd hetzelfde zonder mutaties, en we roeien het uit door massaal te vaccineren. Geloof je het zelf?

Laat jij je maar vaccineren, ben je immuun toch? Wat boeit jou dan nog of anderen het wel of niet hebben

En het heilige vaccin werkt wel? Daarom is er jaarlijks een nieuwe griepprik nodig. Nee nee covid 19 is uniek en blijft voor altijd hetzelfde zonder mutaties, en we roeien het uit door massaal te vaccineren. Geloof je het zelf? Laat jij je maar vaccineren, ben je immuun toch? Wat boeit jou dan nog of anderen het wel of niet hebben
Gast - Ford op dinsdag 14 april 2020 23:24
https://www.snopes.com/fact-check/zelenko-669-coronavirus-patients/ UNPROVEN!
Gast - Gillbates op dinsdag 21 april 2020 22:41

🛸 Alu hoedje modus, wie zegt dat de fact checker site niet gemanipuleerd is? They are everywhere

🛸 Alu hoedje modus, wie zegt dat de fact checker site niet gemanipuleerd is? They are everywhere
Fox op dinsdag 21 april 2020 23:26

Dat zegt mij net zoveel als het NOS Journaal. Niets dus.

Dat zegt mij net zoveel als het NOS Journaal. Niets dus.
Gast - Roel op zaterdag 25 april 2020 13:43

Ik verbaas mij nog steeds dat de mensen met griep vaccinatie tot de risicogroep behoren en dat er niet gekeken wordt naar een link met covit19.

Ik verbaas mij nog steeds dat de mensen met griep vaccinatie tot de risicogroep behoren en dat er niet gekeken wordt naar een link met covit19.
Gast - Samantha beij op zondag 26 april 2020 11:45

Ik gebruik deze medicatie al vanaf 2014 tegen mijn reuma atritis en heb geen bijwerkingen dus nee geen bijwerkingen alleen hou je aan de geschreven voor schriften die je worden opgelegd das mijn mening dus mensen die vragen of er heftige bijwerkingen in het medicijn hydrochloroquine zijn nope niet mee gemaakt

Ik gebruik deze medicatie al vanaf 2014 tegen mijn reuma atritis en heb geen bijwerkingen dus nee geen bijwerkingen alleen hou je aan de geschreven voor schriften die je worden opgelegd das mijn mening dus mensen die vragen of er heftige bijwerkingen in het medicijn hydrochloroquine zijn nope niet mee gemaakt
Deborah op donderdag 14 mei 2020 21:40

Alles beter dan die zooi van Bill Gates.

Alles beter dan die zooi van Bill Gates.
Gast
vrijdag 07 mei 2021

Vaccin updates

Jouw account

Conflicten livemap

Defcon Level world conflict map
Populair deze week
Nieuwste leden
.