By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://detheorist.nl/

Verboden Jaaroverzicht 2020

Met dank aan @paulus

Bekijk 'Het Verboden Jaaroverzicht'. Per thema behandelen we met een tafel vol experts de belangrijkste onderwerpen van 2020 die natuurlijk totaal onderbelicht, geframed of zelfs niet aan bod zijn gekomen in de main stream media. Het Verboden Jaaroverzicht is een productie in samenwerking tussen Café Weltschmerz en Docsfair.

In deze aflevering waren te gast:
Berber Pieksma - huisarts, Willem Engel biofarmaceutisch wetenschapper, Rob Elens huisarts, Jan Bonte neuroloog, Isa Kriens juriste, Jeroen Pols jurist, Frank Stadermann oud-advocaat, Sander Compagner journalist, Cees Hamelink emeritus hoogleraar internationale communicatie & media, Maurice de Hond sociaal geograaf, Kees van der Pijl emeritus hoogleraar internationale relaties, Sietske Bergsma juriste en Amerika deskundige, Ad Broere econoom en Rein de Vries econoom. De muziek is van 'The Wanderer' en de afsluitende toespraak van hoop is van 'Sven Hulleman'. De presentatie is in handen van Fiona Zwart en Jorn Lukaszczyk.
Help ons in 2021 het echte geluid te blijven brengen. Laat je emailadres achter i.v.m. de censuurdruk en doe een donatie via steun.cafeweltschmerz.nl. #2020

Reageer hieronder!
Gast
donderdag 04 maart 2021